Wednesday, December 31, 2008

Tempat baru

Saya rindu kat budak-budak kecik nie semua...hehehehe..

Kimie yg terlampau aktif



Pijie anak mak



Syeikh Mohd Adam dan Laili yg takut kat Aku

Mikail yg kuat makan..

Salam...harap semua kawan-kawan sihat semua hendaknya...Saya disini alhamdulillah...sihat..dah lama dah tak menulis di ruangan nie..tiba-tiba plak ada masa nie..hehehehe...memang ada masa sekarang..sebab tak ada apa-apa kerja sangat yang boleh dibuat..buat pengetahuan semua, saya dah berpindah ke Kluang, Johore...jauh nie...huhuhu..jauh dari Bandar Baru Bangi yang disayangi..hehehehe...kalau kawan-kawan ada lalu-lalu area sini..jangan lupa melawat saya yek..hehehehe..saya kat Mardi Kluang, Johor...kena mengkaji sesuatu yang baru dalam hidup saya nie...Limau Bali..dan kaum kerabat limau..hehehehe...ntah la..buat masa sekarang saya tak tahu nak buat apa..saya rasa..saya kena pergi melawat ladang-ladang limau milik petani..tengok apa masalah yang diorang hadapi..then..saya kena la buat sesuatu untuk menyelesaikan masalah diaorang..betul tak kawan-kawan?saya boring sebenarnya nie..so nak letak beberapa gambar kanak-kanak (baby)..hehehehe...ok..tengoklah yer..


7 comments:

El Tano (Luca Romanetto) said...

http://theinternetbeggar.blogspot.com/

azura said...

amer!
dah pindah kluang ke?
nanti boleh wut reunion kat johore
aku, fadila, sha..ko..
:)

Amiran said...

boleh juga..hehehe..sha dan fadila kat johore juga ke? bukan ke fadila kat mpob Terengganu?

En Kid said...

hmm..
cian member aku sorang nih..dilanda kebusanan..sabo beb..
ko kene kawen cepat2..ade org teman kat sane nnt..
:)

SiMply NaD'Honey said...

jgnler sedih amiran...aper2 pun aku wish ko gudluck hehehe:)..aku..aisha..byt gan fyzl semua rindu ko erm...aper2 pun kjer bebaik k

Amiran said...

En kid..teman kat sane apanya..dia ada kat UKM nie..huhuhu..ko tue yg kena capat kawin..jangan simpan ramai-ramai awek..hehehehe...

Amiran said...

Tq nad...aku akan keje rajin-rajin..ada masa kita kumpul ramai2 lagi boleh kongsi-kongsi cerita..hehehehehe..ko bila nak kawin nad?