Monday, June 23, 2008

Cuti hampir berakhir...Semester baru akan bermula

Mmmm...
Cuti hampir berakhir?..rasanya aku tak pernah cuti..hehehehe...
Mmmm...semester baru akan bermula pada 29 Jun ini dengan kemasukan adik-adik junior baru.
Pastinya peristiwa-peristiwa yang akan berlaku nanti adalah sama dengan peristiwa-peristiwa pada tahun sebelum ini...cuma nama saja yang tak sama...dulu MMM...sekarang MMP (Minggu Mesra Pelajar)

Seperti biasa..kami barisan felo dan jaksa pasti akan pening sepanjang satu minggu ini...menguruskan kerenah adik-adik junior baru...yer..sudah pasti...Mmm..baju batik dah tempah...hehehehe...tak sabar nak pakai baju baru..hehehehe..

Harap MMP pada tahun nie berjalan dengan lancar dan tiada aral yang melintang..insyaallah...
Kat bawah nie ada disertakan kenangan semasa MMM pada tahun lepas..hehehehe..tengok la...



4 comments:

SITI said...

chanteks tak baju bateks tahun ini? :D

Amiran said...

chanteks..sangat..terima kasih kerana berjaya memilih..hehehehe...kau dah tak gagal memilih..hehehehe

SITI said...

Nakkal kau memerli aku begitu. Heh! Aku berjaya memilih pun sbb ada Anep dan Kid. Kau tak tahu mcm maner proses pemilihan berlansung. Aku sgtlah kene marah dgn mereka. Huhu. Kalu aku pergi sorang, lain sket kot kain corak pilihan hati. Huhu.

Amiran said...

oh..yeke? sangat kejam mereka itu..marah2..tak suka-tak suka..hehehe..kalau aku, mesti tak marah2 kan?