Sunday, April 13, 2008

Salam Perkenalan

Assalamualaikaum dan salam sejahtera

Hari ini 13 April 2008, bermulalah satu arena baru dalam hidup Amiran Bin Ngah kerna pada hari ini aku mula menyertai Arena Blog ini..sebelum ini tidak pernah terdetik pun dihati ini untuk terlibat sama dalam penulisan Blog kerna pelbagai momokan negatif yang aku dengar mengenainya..Namun kini langkah kebanyakan Pemimpin negara kita yang mula menyertai arena ini mula menyedarkan aku betapa bergunanya blog ini kepada kita semua..kerna melaluinya kita boleh berkongsi pelbagai perkara..bagi aku pula, arena blog ini akan aku gunakan untuk berkongsi pengalaman hidup ini yang mungkin sedikit sebanyak dapat digunakan oleh orang lain..selain itu bolehlah kiranya aku menggunakan masa lapangku dengan lebih berfaedah rasanya melalui penulisan blog ini dari terlibat sama dengan pelbagai masalah sosial remaja yang melanda negara kita pada hari ini seperti lumba haram, pergaulan bebas, black metal dan sebagainya..ingatlah wahai anak muda..keringat anda diperlukan untuk terus mengangkat nama Malaysia di persada Dunia..he..he..he..terlalu bersemangat pula aku ini..diharap kepada para pembaca bolehlah sama-sama kita berkongsi pendapat dan meluahkan rasa yang patut di dalam blog saya ini...selamat datang kepada anda..semoga kita semua berjaya..amin

5 comments:

Awis said...

Welcome my friend..
Selamat menulis and berkongsi..

Amiran said...

terima kasih..hehehe..ok ar menulis nie.kurang sikit aktiviti tak berfaedah..hehehe..singgah la lagi yek..anda dialu-alukan..hehehe

Anonymous said...

wei bay watla isu menarik dlm blog ko ni,biar panas hahaha.

Anonymous said...

Salam..

Aloo..

En Mir de?

Owh x de ye.

G mane?

Owh g Lib. Wat pe?

Ape? Tulis Blog....

Dah jd blogger...Congrats!!

Ha..ha..ha..anjakan paradigma dalam dunia ICT..

keep writing..k

Amiran said...

En nyet nyot..tq 4 the moral support..hehehe..k..